Pokaż wszystkie

Proszę zapoznać się z wersją angielską jako naszą oficjalną wersją.Powrót

Europa
France(Français) Germany(Deutsch) Italy(Italia) Russian(русский) Poland(polski) Czech(Čeština) Luxembourg(Lëtzebuergesch) Netherlands(Nederland) Iceland(íslenska) Hungarian(Magyarország) Spain(español) Portugal(Português) Turkey(Türk dili) Bulgaria(Български език) Ukraine(Україна) Greece(Ελλάδα) Israel(עִבְרִית) Sweden(Svenska) Finland(Svenska) Finland(Suomi) Romania(românesc) Moldova(românesc) Slovakia(Slovenská) Denmark(Dansk) Slovenia(Slovenija) Slovenia(Hrvatska) Croatia(Hrvatska) Serbia(Hrvatska) Montenegro(Hrvatska) Bosnia and Herzegovina(Hrvatska) Lithuania(lietuvių) Spain(Português) Switzerland(Deutsch) United Kingdom(English)
Azja/Pacyfik
Japan(日本語) Korea(한국의) Thailand(ภาษาไทย) Malaysia(Melayu) Singapore(Melayu) Vietnam(Tiếng Việt) Philippines(Pilipino)
Afryka, Indie i Bliski Wschód
United Arab Emirates(العربية) Iran(فارسی) Tajikistan(فارسی) India(हिंदी) Madagascar(malaɡasʲ)
Ameryka Południowa / Oceania
New Zealand(Maori) Brazil(Português) Angola(Português) Mozambique(Português)
Ameryka Północna
United States(English) Canada(English) Haiti(Ayiti) Mexico(español)
DomPowrót i wymiana

Powrót i wymiana

Refundacja

Zwroty są zwykle akceptowane w ciągu 30 dni od daty dostarczonej paczki.
Skontaktuj się z naszym zespołem wsparcia w sprawie problemów natychmiast po otrzymaniu paczek obejmuje między innymi powody:

Nie otrzymałem paczki normalnie

Tak, gwarantujemy zwrot zwrotu lub ponowne ponowne zamówienie, jeśli nie otrzymałeś paczki poza regularnymi dniami wysyłki, z wyjątkiem przypadku, w którym klient bierze odpowiedzialność za nieudaną dostawę, taką jak dostarczenie niepoprawnego adresu wysyłki, nie można wypełnić zgody celnychZ powodu powodu klienta itp.

Notatka: Jeśli pojawią się następujące problemy:
Ekstremalna pogoda, opóźnienie pocztowe, odprawa celna, lokalny protest itp. W tym przypadku nie jesteśmy w stanie zagwarantować dostawy na czas, ale postaramy się Cię wspierać, dzięki.

Niektóre przedmioty brakuje w mojej wysyłce

Najpierw sprawdź, czy otrzymałeś wszystkie pola powiązane z zamówieniem.Następnie całkowicie opróżnij każde otrzymane pudełko, czasem małe części zostają złapane w szczelinach lub w materiale pakowania.Jeśli nadal nie możesz znaleźć swojego przedmiotu, od razu wyślij wiadomość e -mail do obsługi klienta.Dołącz opis brakujących ilości i zdjęć całej paczki.Przekażemy je do naszego magazynu, aby sprawdzić rekordy monitorowania i rekordy zdjęć pakujących.

Kroki:
  1. Wyślij e -mail do zespołu wsparcia w celu autoryzacji.
  2. Sprawdzimy i zweryfikujemy problemy.
  3. Oferuj rozwiązania sprawy klienta według przypadku.

Powrót

Zwracając produkty do Allelco, klient poświadcza, że produkty zostały zakupione od Allelco, a w całości lub części tego samego produktu nie było żadnych podstawowych produktów od innego dostawcy, dystrybutora lub innych takich źródeł produktu.Powrót powinien znajdować się w oryginalnym opakowaniu i w niewykorzystanym stanie (z wyjątkiem wadliwych).Produkty ESD lub wrażliwe na wilgoć nie należy otwierać, z wyjątkiem kontrolowanych warunków.Główne zasady:
  • Zwroty są zwykle akceptowane w ciągu 365 dni od daty dostarczonej paczki.
  • Gdy klient poprosi o zwrot z powodu „problemów innych niż zolinowych/fałszywych/jakościowych”, do zwrotu i wymiany jest ważny raport o jakościowej autorytatywnej organizacji uznanej przez naszą firmę uznaną przez naszą firmę.
0 RFQ
Wózek sklepowy (0 Items)
To jest puste.
Porównaj listę (0 Items)
To jest puste.
Informacja zwrotna

Twoja opinia ma znaczenie!W Allelco cenimy wrażenia użytkownika i staramy się go stale ulepszać.
Proszę udostępnić nam swoje komentarze za pośrednictwem naszego formularza opinii, a my odpowiemy niezwłocznie.
Dziękujemy za wybranie Allelco.

Temat
E-mail
Komentarze
Captcha
Przeciągnij lub kliknij, aby przesłać plik
Przesyłanie pliku
Rodzaje: .xls, .xlsx, .doc, .docx, .jpg, .png i .pdf.
Max Rozmiar pliku: 10 MB