Powrót i wymiana
Refundacja
Zwroty są zwykle akceptowane w ciągu 30 dni od daty dostarczonej paczki.Skontaktuj się z naszym zespołem wsparcia w sprawie problemów natychmiast po otrzymaniu paczek obejmuje między innymi powody:
Nie otrzymałem paczki normalnie
Tak, gwarantujemy zwrot zwrotu lub ponowne ponowne zamówienie, jeśli nie otrzymałeś paczki poza regularnymi dniami wysyłki, z wyjątkiem przypadku, w którym klient bierze odpowiedzialność za nieudaną dostawę, taką jak dostarczenie niepoprawnego adresu wysyłki, nie można wypełnić zgody celnychZ powodu powodu klienta itp.Notatka: Jeśli pojawią się następujące problemy:
Ekstremalna pogoda, opóźnienie pocztowe, odprawa celna, lokalny protest itp. W tym przypadku nie jesteśmy w stanie zagwarantować dostawy na czas, ale postaramy się Cię wspierać, dzięki.
Niektóre przedmioty brakuje w mojej wysyłce
Najpierw sprawdź, czy otrzymałeś wszystkie pola powiązane z zamówieniem.Następnie całkowicie opróżnij każde otrzymane pudełko, czasem małe części zostają złapane w szczelinach lub w materiale pakowania.Jeśli nadal nie możesz znaleźć swojego przedmiotu, od razu wyślij wiadomość e -mail do obsługi klienta.Dołącz opis brakujących ilości i zdjęć całej paczki.Przekażemy je do naszego magazynu, aby sprawdzić rekordy monitorowania i rekordy zdjęć pakujących.Kroki:
- Wyślij e -mail do zespołu wsparcia w celu autoryzacji.
- Sprawdzimy i zweryfikujemy problemy.
- Oferuj rozwiązania sprawy klienta według przypadku.
Powrót
Zwracając produkty do Allelco, klient poświadcza, że produkty zostały zakupione od Allelco, a w całości lub części tego samego produktu nie było żadnych podstawowych produktów od innego dostawcy, dystrybutora lub innych takich źródeł produktu.Powrót powinien znajdować się w oryginalnym opakowaniu i w niewykorzystanym stanie (z wyjątkiem wadliwych).Produkty ESD lub wrażliwe na wilgoć nie należy otwierać, z wyjątkiem kontrolowanych warunków.Główne zasady:- Zwroty są zwykle akceptowane w ciągu 365 dni od daty dostarczonej paczki.
- Gdy klient poprosi o zwrot z powodu „problemów innych niż zolinowych/fałszywych/jakościowych”, do zwrotu i wymiany jest ważny raport o jakościowej autorytatywnej organizacji uznanej przez naszą firmę uznaną przez naszą firmę.