Pokaż wszystkie

Proszę zapoznać się z wersją angielską jako naszą oficjalną wersją.Powrót

Europa
France(Français) Germany(Deutsch) Italy(Italia) Russian(русский) Poland(polski) Czech(Čeština) Luxembourg(Lëtzebuergesch) Netherlands(Nederland) Iceland(íslenska) Hungarian(Magyarország) Spain(español) Portugal(Português) Turkey(Türk dili) Bulgaria(Български език) Ukraine(Україна) Greece(Ελλάδα) Israel(עִבְרִית) Sweden(Svenska) Finland(Svenska) Finland(Suomi) Romania(românesc) Moldova(românesc) Slovakia(Slovenská) Denmark(Dansk) Slovenia(Slovenija) Slovenia(Hrvatska) Croatia(Hrvatska) Serbia(Hrvatska) Montenegro(Hrvatska) Bosnia and Herzegovina(Hrvatska) Lithuania(lietuvių) Spain(Português) Switzerland(Deutsch) United Kingdom(English)
Azja/Pacyfik
Japan(日本語) Korea(한국의) Thailand(ภาษาไทย) Malaysia(Melayu) Singapore(Melayu) Vietnam(Tiếng Việt) Philippines(Pilipino)
Afryka, Indie i Bliski Wschód
United Arab Emirates(العربية) Iran(فارسی) Tajikistan(فارسی) India(हिंदी) Madagascar(malaɡasʲ)
Ameryka Południowa / Oceania
New Zealand(Maori) Brazil(Português) Angola(Português) Mozambique(Português)
Ameryka północna
United States(English) Canada(English) Haiti(Ayiti) Mexico(español)
na 2023/11/23

Koreańskie firmy baterii zmniejszają inwestycje w Ameryce Północnej, a LG i inni ogłosili zwolnienia

W miarę spowalania globalnego popytu na pojazdy elektryczne producenci baterii Korei Południowej zmniejszają swoje inwestycje w Amerykę Północną i zwalniają pracowników.LG Energy Solution ogłosiło w listopadzie, że zwolni 170 pracowników w fabryce w Michigan, po współpracy z General Motors, Honda i Hyundai w celu ustanowienia joint venture w Stanach Zjednoczonych.


SK ON, kolejny południowokoreański producent baterii, podpisał umowę o wartości 11 miliardów dolarów z Fordem w 2021 r. W celu promowania rozwoju pojazdów elektrycznych.SK na zwolnionych ponad 100 pracowników w amerykańskiej fabryce we wrześniu i przełożył plany budowy drugiej fabryki w Kentucky we wspólnym przedsięwzięciu z Fordem.Fabryka pierwotnie zaplanowano rozpocząć produkcję w 2026 r.

Dyrektor południowokoreańskiego Instytutu Badań Technologii Integracji Automotive powiedział, że rynek baterii energetycznych wydaje się być poddawany dostosowaniu, a ludzie są coraz bardziej zaniepokojeni problemami o nadmiernej zdolności, ponieważ branża zainwestowała zbyt wiele w krótkim czasie.W ostatnich miesiącach Ford, General Motors i Tesla zawieszały plany rozszerzenia zdolności produkcyjnych pojazdów elektrycznych, ponieważ popyt konsumentów jest obecnie słabszy niż oczekiwano.

LG New Energy ogłosiła, że zwolni prawie 10% swojej fabryki w całości w Michigan, ale w przyszłości spodziewa się jasnych perspektyw.Po zakończeniu rozszerzenia fabryki Michigan w trzecim kwartale 2024 r. Planuje zatrudnić około 1000 więcej pracowników.

Producent japońskich baterii Panasonic zmniejszył również produkcję akumulatorów motoryzacyjnych w Japonii, obecnie dostarczając baterie do bardziej wysokiej klasy modeli, takich jak Tesla Model S i Model X. Panasonic nadal inwestuje w fabrykę Nevada, która korzysta z dotacji w USA i produkuje akumulatorydla tańszych samochodów Tesli.Jednak tempo Panasonic w Stanach Zjednoczonych nie zwolniło i rozważa założenie trzeciej fabryki w Stanach Zjednoczonych.
0 RFQ
Wózek sklepowy (0 Items)
To jest puste.
Porównaj listę (0 Items)
To jest puste.
Informacja zwrotna

Twoja opinia ma znaczenie!W Allelco cenimy wrażenia użytkownika i staramy się go stale ulepszać.
Proszę udostępnić nam swoje komentarze za pośrednictwem naszego formularza opinii, a my odpowiemy niezwłocznie.
Dziękujemy za wybranie Allelco.

Temat
E-mail
Komentarze
Captcha
Przeciągnij lub kliknij, aby przesłać plik
Przesyłanie pliku
Rodzaje: .xls, .xlsx, .doc, .docx, .jpg, .png i .pdf.
Max Rozmiar pliku: 10 MB