Instytucja: Rynek ekranu macierzy DOT LED wzrósł o 23,1% w Q3, utrzymując odzyskanie
Według Omdii, firmy zajmującej się badaniami rynkowymi, globalne przesyłki Direct View LED wzrosły o 23,1% miesiąca w miesiącu i 18,5% rok do roku, co oznacza trzeci z rzędu kwartał odzyskiwania.Jednak inflacja utrudniała wzrost dochodów, przy czym całkowite przychody w branży wzrosły o 13,9% miesiąca w miesiącu i tylko 7,7% rok do roku.Analitycy twierdzą, że na presję inflacyjną wpłynęła na klientów końcowych i integratorów systemów, zmniejszając wybór podobnych tanich produktów lub kompromis w zakresie rozdzielczości i innych aspektów.

Statystyki pokazują, że produkty o odstępach od pikseli 2 mm lub mniej osiągnęły tylko 18% wzrostu roku do roku w trzecim kwartale 2023 r., Podczas gdy ekrany o odstępach od 2 mm do 4,99 mm osiągnęły stopę wzrostu 29%.
Patrząc na różne regiony, rynek chiński odbił się w trzecim kwartale, przy czym wzrost o 23,6% i miesiąc w miesiącu wzrost o 23,4%;Inflacja była bardzo dotknięta Europą, a przesyłki zmniejszały się o 2,1% miesiąca miesiąc;Ameryka Północna jest stosunkowo stabilna, osiągając wzrost o 15,7%rok do roku.
Pod względem trendów technologicznych sprzedaż produktów z wykorzystaniem diod LED COB stale rośnie, głównie ze względu na poprawę technologii marki chińskiej OEM i zdolności produkcyjnych.W porównaniu z technologią SMD, COB ma zalety jednolitości ekranu, trwałości oraz zużycia energii i wytwarzania ciepła.Według raportu OMDII, stopa wzrostu produktów technologicznych COB w trzecim kwartale osiągnęła 31,2%, znacznie przekraczając stopę produktów technologicznych SMD.
Ponadto zintegrowany (AIO DVLED) duży ekran monopolizuje rozmiar 110 cali i więcej, co daje przewagę.Ten rodzaj produktu miał stopę wzrostu 57,4% w trzecim kwartale.W przyszłości, wraz ze wzrostem konkurencyjności cen takich produktów, będą one konkurować bezpośrednio z LCD i rywalizować na rynkach przedsiębiorstw i sal konferencyjnych.